.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

  خبرگزاري فارس مدعي زنده بودن ندا آقا سلطان شد . فارس در خبر خود نوشت : پس از انتشار خبر همكاري خبرنگار شبكه قتل ندا آقا سلطان و انعكاس وسيع آن توسط رسانه هاي داخلي و خارجي و بعد از پخش گزارش تلويزيون در اين زمينه كه تلويحا خبر را تاييد مي كرد شواهد جديدي در اين زمينه به دست آمد. بنابر اين شواهد پس از اعلام خبر كشته شدن خانم ندا آقا سلطان در تهران فردي به همين نام در يونان اعلام موجوديت كرده و در تماسي با سفارت ايران در يونان و وزارت خارجه اعلام كرده كه زنده است ! وي همچنين گفته كه عكس هايي كه در شبكه هاي ماهواره اي و برخي از سايت ها منتشر شده است عكس هاي وي است ! اين خانم اعلام كرده كه براي پيگيري اين موضوع به زودي به تهران خواهد آمد. اين در حالي است كه پدر و مادر آقا سلطان براي پيگيري قتل فرزند خود طي روزهاي گذشته با افراد سرشناس داخلي ديدار كردند.

تجليل از آيت الله هاشمي رفسنجاني در نشست علمي و تخصصي دفاع مقدس به خاطر فرماندهي بي نظير در عمليات مرصاد كه همزمان با سالروز عمليات مرصاد صورت گرفت انگيزه اي شد براي اظهارات تعدادي از مردم كه در تماس با روزنامه جمهوري اسلامي گفتند عليرغم اين واقعيت آشكار متاسفانه در موزه اي از عمليات مرصاد در گردنه چهار زبر استان كرمانشاه تاسيس شده هيچ نشانه اي از حضور آقاي هاشمي رفسنجاني در جنگ ديده نمي شود! بازديد كنندگان از اين موزه مي گويند در اين موره از افرادي كه هيچ نقشي در عمليات مرصاد و حتي در هيچ مرحله اي از دفاع مقدس نداشتند مطالبي وجود دارد ولي كسي كه فرماندهي بي نظير اين عمليات را برعهده داشته در اين موزه سانسور شده است .

حاج منصور ارضي از مداحان تهران با اشاره به موضع گيري هاي اخير عليه رئيس جمهوري انتقاد كرد و گفت : احمدي نژاد مظلوم است . به گزارش ايرنا وي كه در جلسه هفتگي زيارت عاشورا در حسينيه صنف لباس فروش هاي تهران سخن مي گفت با اشاره به تاخير احمدي نژاد در بركناري مشايي گفت : احمدي نژاد نهايتا مرتكب مكروه شده اما برخي حرام انجام مي دهند. وي از نيروهاي ارزشي و اصولگرا خواست با تقويت ايمان خود و توجه به تاكيدات رهبري در ديدار با قاريان قرآن از طرح انتقادات غيراصولي از رئيس جمهور دست بردارند. وي گفت : بنده خود نيز به احمدي نژاد درخصوص انتخاب مشايي انتقاد كردم اما اين حق رئيس جمهور است كه همكاران خود را انتخاب كند. وي همچنين با اشاره به سخنان اخير آيت الله هاشمي رفسنجاني مبني بر ضرورت آزادي بازداشت شده هاي اخير گفت : نبايد زحمات سپاه بسيج و ناجا در كنترل اغتشاشات تباه شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.